|
|
مبدع متميز
|
K---------S---------A
|
المشاركات: 3,454
|
#1
|
اخر الصور والمعلومات s-class 2005 لايفوتكم(حصريا)
والله حصلت الصور هذي في احدى المنتديات وماادري صدق والا.....
وهذي معلومات.
Auto, Motor und Sport, Germany
The new s-class becomes more wuchtiger and more elegant than the current. Whether she will come however in such a way as on the computer retouchings shown down is questionable. One are however clear: It will on board have again very much innovations. It is in passive security new yardsticks to set and due to release-end the hood in the Crash also for pedestrians. These strike then no more with the head on the engine mount, but by the hood are cushioned. But the s-class is to approach the far DC goal "accident-free driving". As the first car of the world in the s-class, which debuetiert in the autumn 2005, a "steer by wire" steering element is built. Here there is then no steering bar, but the guidance instructions become by "Wire" thus cables to a computer convey, which steers then with an electric motor. Coupled with ESP and further safety feature the s-class is to be able to evade then to late obstacles independently. This steer by wire steering element is probably however not offered directly starting from series start (due to licensing procedures of the legislator). The Airmatic and the ABC are continued to improve. New are also the V6 and V8 Benziner, which have again 4 valves per cylinder. The 6 cylinders litre capacity will have about 3 and the V8 approx.. 4 litres. Owing to a turbo-loading they will order however over more achievement than the current models, however with smaller consumption. These engines on gasoline direct injection become later umgestell. The V12 is taken over first times from current S 600. Also a new automatic transmission with 6-Fahrstufen will have to be found in the s-class (W221). At night drivers can look forward the s-class to an infrared night-vision device that also by nebula banks can look. The new Comand system can be served kuenfigt over steering wheel and phonetic input. It is connected with several schnurzlosen in-car telephones. A further highlight is the floating Car DATA module. Here the s-classes (naturally also different types come later to it) communicate among themselves and warn themselves mutually of dangers. If ASR recognizes that very much slip to wheels is, from it a ice warning will spend to the following s-class! In the s-class is new then also 12 V starter generator at the crankshaft is directly attached. Thus without the usual starter one does and at each traffic light turns off the engine automatically. By means of cooling memory does not have to be done however without one well to air-conditioning ducks interior at the traffic light.
--------------------------------------------------------------------------------
عاد لاتقصرون ..ردو
|
|
12-12-2002 , 09:19 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
كاتب فعال جدا
|
دولة الإمارات العربية المتحدة
|
المشاركات: 2,061
|
#2
|
مستحييييييييييييييييييييييييييييييييييل..
لايمكن اصدق الموضوع لو شو ماكان وحتى لو في مصادر..
لان الشكل الجديد للاس كلاس راح يتم اعلانه رسمياً سنة 2006..
ومستحيل ورابع المستحيلات ان الشركة تعلن عن صورته لو شو ماكان..
وهذي صورة تجارية يعني يبتدعونها ناس مقابل مبلغ من المال لعرضها في المجلات.. واستوت نفس الحركات هذي كثير مع المرسيدس بس المرسيدس تعلن ان هذا تزييف..
وانا اذكركم ..
والسموحة..
SLR
|
|
12-12-2002 , 09:43 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
مبدع متميز
|
|
المشاركات: 3,367
|
#3
|
بكش X بكش
لو فعلا طلع المرسيدس كده اقول بصراحة مرسيدس انتهت 
|
|
12-12-2002 , 10:42 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
عضو شرف
|
الامارات_الشارقة
|
المشاركات: 7,847
|
#4
|
قد تكون بعض المعلومات المكتوبه عن التكنولوجيا حقيقيه وعلى فكره عند مرسيدس افكار ما وصلت لها اي شركة سيارات من قبل بيكشف عنها في حينه لكن هذي الصور مزيفه وياليت تزييف عدل بعد ومن سابع المستحيلات انه مرسيدس تصمم خلفيه اس كلاس شبيهه بخلفية 7 سيريز 
|
|
13-12-2002 , 12:07 AM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
كاتب فعال جدا
|
دولة الإمارات العربية المتحدة
|
المشاركات: 2,061
|
#5
|
الاخ AMG
احب اقولك وللجميع معلومه..
البي ام دبليو الفئة السابعة هي اللي سرقت تصميم المرسيدس من ناحية تصميم الصندوق الخلفي..
وهذا الرابط
http://mbspy.bacosys.be/w220design.htm
تصميم الفئة اس كلاس الشكل الحالي بودمعه قبل الانتهاء من تصميم الشكل النهائي..
عند التصميم مر الشكل هذا اللي هو:
لاحظ ان الصورة انرسمت سنة 1993 في توقيع الرسام لستديو الفئة اس كلاس W220 الفياجرا او البودمعه او الشبح..
شوف كيف واضح 100% انه صندوق البي ام الفئة السابعة حاليا هو نفس التصميم الغير موافق عليه ليكون في الفئة اس كلاس منذ بداية صنعة سنة 1997 لينتج لعام 1998 بشكل رسمي..
اتمنى ان يكون كل شي واضح..
والسموحه..
SLR
|
|
13-12-2002 , 01:42 AM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
عضو شرف
|
الإمارات - أبوظبي
|
المشاركات: 7,043
|
#6
|
لا لا.... مش معقولة 
الصور مفبركة، ومرسيدس مستواها أعلى 
|
|
13-12-2002 , 04:21 AM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
عضو نشيط
|
|
المشاركات: 131
|
#7
|
صور أخرى
صور أخرى من موقع AUTO BILD الألمانية الأسبوعيةز
|
|
13-12-2002 , 06:20 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
عضو نشيط
|
|
المشاركات: 131
|
#8
|
Re: صور أخرى
إقتباس:
رد مقتبس من Speeeed
صور أخرى من موقع AUTO BILD الألمانية الأسبوعيةز
|
لاحظ الاختلاف في تفاصيل الخطوط الأمامية وخطوط السقف، فالذي تظهره صور AUTO BILD المعدلة كمبيوتريا أكثر نعومة بينما خطوط الصور المعدلة المرفقة في بداية هذا النقاش وهي من عمل AUTO MOTOR & Sport الألمانية الواسعة الانتشار قليلا حادة ولا تنساب توجه مرسيدس الجديد.. لكن هناك اتفاق على الاضاءة الأمامية وخطوط صندوق الخلف، وهذا يعني أن مرسيدس تعود إلى جذورها بالاضواء الأمامية وهو متوقع. واتفاق المجلاين الأشهر في ألمانيا على الخطوط الرئيسية يؤكد أن التصميم المتوقع في 2005 قريب جدا من التصور.
|
|
13-12-2002 , 06:25 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
عضو فائق النشاط
|
السعــ JeDdAh ـــودية
|
المشاركات: 623
|
#9
|
إقتباس:
رد مقتبس من AMG
قد تكون بعض المعلومات المكتوبه عن التكنولوجيا حقيقيه وعلى فكره عند مرسيدس افكار ما وصلت لها اي شركة سيارات من قبل بيكشف عنها في حينه لكن هذي الصور مزيفه وياليت تزييف عدل بعد ومن سابع المستحيلات انه مرسيدس تصمم خلفيه اس كلاس شبيهه بخلفية 7 سيريز
|
|
|
13-12-2002 , 08:51 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
عضو فائق النشاط
|
|
المشاركات: 588
|
#10
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ألف شكر أخوي 760Li صراحة أعتبرة سبق أنترنتي
هذا ملف PDF ( قارئ إيكروبات )
فية صور أخرى غير الموجودة هنا
http://www.imakenews.com/autospies/SPECIAL_REPORT.pdf
بس الشئ الي أتوقع مرسيدس تسوية هو زيادة الأبعاد ( الطول والعرض والإرتفاع )عشان تكون قريبة من أبعاد الفئة السابعة بغض النظر عن التصميم
على فكرة من ضمن المكتوب في الملف هو الخلفية راح تكون نفس نظام الفئة السابعة حاليا لكن بشكل مهذب وأنيق - على حد قولهم  - وأيضا
راح يكون فية نظام مثل I Drive
ودمتم ,,,
|
|
13-12-2002 , 09:13 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|
مبدع متميز
|
K---------S---------A
|
المشاركات: 3,454
|
#11
|
مشكورين على النقاش الحلو ..سبشل ثانكس فور يوBMW745Li
|
|
13-12-2002 , 10:17 PM
|
الرد مع إقتباس
|
|
|