PDA

View Full Version : Download Accelerator Plus 5.0


Munadi99
24-06-2001, 02:52 AM
السلام عليكم



Download Accelerator Plus 5.0

النسخه الجديده من البرنامج
http://download1.speedbit.com/dap5.exe

مهره
24-06-2001, 03:05 AM
هل وضحت مزايا البرنامج؟؟

$عبدالرحمن$
24-06-2001, 03:33 AM
البرنامج هذا يساعد على سرعة التحميل :)

الله يعطيك العافيه

$عبدالرحمن$
27-06-2001, 03:16 AM
http://alwan.virtualave.net/program/download.htm

mamado
27-06-2001, 11:56 AM
هذا الموضوع هو عن برنامج يمدحه الكثير و قد ذكر حتى في جريدة الرياض على انه رائع و ما الى ذلك, اريد فقط ان اسجل ان هذا البرنامج اسرائيلي و يفيد اليهود خاصة و انه يعتمد على الدعاية في الكسب كما انه يجمع معلومات عن المستخدم يحتمل ان تشمل ما لا حق لمنتج البرنامج ان يجمعه. و تدل الاتفاقية التي توجد في مقدمة البرنامج على بعض من ذلك . و اليك مقتطفات من الاتفاقية التي تعتبرموافقا عليها بتركيبك البرنامج :

3. YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT SPEEDBIT MAY GATHER INFORMATION AND USAGE PATTERN, AND AS WELL REGISTRATION PARAMETERS PROVIDED BY YOU, YOUR SOFTWARE AND CONFIGURATION, PROVIDED THAT IF PUBLISHED, IT WILL BE DONE ONLY IN AGGREGATE FORM WITHOUT USER NAMES.
في هذه الفقرة توافق انت على ان تقوم الشركة "بجمع" "معلومات" و نمط او طريقة الاستخدام (طريقة استخدام البرنامج او الانترنت؟ غير واضح) و كذلك معلومات التسجيل التي قدمتها و برامجك و محتويات و تركيبة جهازك مع الاخذ في الاعتبار انه اذا نشرت فسيكون ذلك بدون نشر "اسم المستخدم" (لا معنى لهذا لان نشر المعلومات ليس القصد انما جمعها)

4. You agree that SpeedBit may use this information provided by you and the Software, or information related to, for the purpose of target advertising, marketing, co-registration to other services by SpeedBit or other parties, PROVIDED THAT IF NAMES ARE PART OF THIS INFORMATION YOU HAD BEEN GIVEN THE ADVANCED OPPORTUNITY FOR OMISSION OF YOUR NAME;
هنا توافق على ان المعلومات التي قدمتها و قدمها البرنامج او المعلومات التي لها علاقة او هدفها الاعلانات المخصصة (يعني التي تستهدفك) او التسويق التسجيل في خدمات اخرى من قبل الشركة "او اطراف اخرى" (يعني توزيع معلوماتك على كيفهم)

6. SpeedBit may use your name in any customer reference list or any other release issued by SpeedBit or any of its affiliates.
توافق على استخدام اسمك في قائمة الزبائن او اي نشرات تصدرها الشركة او اي من شركائها (شيء يدعو الى الفخر)

9. You expressly give your consent that SpeedBit may use your IP address to provide you with Targeted Advertising and certain other services related to the Software, (such as the Mirror Search) that utilize your IP address to provide results that SPEEDBIT believes are better. SpeedBit does not, however, use your IP address for any purpose which is personally identifiable.
في هذه الفقرة توافق بدون شروط على ان تستخدم الشركة رقم الايبي الخاص بك لارسال دعاية تستهدفك و خدمات اخرى ذات علاقة بالبرنامج (احد هذه "الخدمات" هي البحث عن البرنامج المراد تنزيله في مواقع اخرى و لكن باقي "الخدمات" غير مذكورة ) لاعطاء نتائج تعتقد الشركة انها افضل و لكن الشركة لا تستخدم رقمك في لاي سبب يؤدي الى التعريف بك ( ما دام عندهم رقمك و الوقت و البرنامج يرسل كل المعلومات من جهازك ما يحتاج اكثر)

Using the "Advanced Mirror Search" Option.
When using the Software, you are powered with an "Advanced Mirror Search" option providing you with a broader list of additional and/or alternative Mirror Servers where the file you request to download may be hosted.

Those Mirror Servers are downloading locations from which other users - who choose to use this function - have downloaded the same file. These users have agreed that we will anonymously add those locations to SpeedBit's directory of Mirror Servers, so SpeedBit will be able to offer it to any other user who chooses to use this function and request the same file.

THUS, IF YOU CHOOSE TO USE THIS FUNCTION, WHEN YOU START TO DOWNLOAD A FILE, THE SOFTWARE WILL ADD THE LOCATION YOU STARTED TO DOWNLOAD FROM TO SPEEDBIT'S DIRECTORY OF MIRROR SERVERS, FOR THE BENEFIT OF ALL OTHER USERS WHO ALSO CHOOSE TO USE THIS FUNCTION.
هنا شرح لخدمة البحث في مواقع اخرى و التي يتشارك فيها المستخدمون بان يسجل من يشاء منهم المواقع التي ينزل البرامج منها. فاذا اخترت هذه الخاصية فان "أي" موقع تنزل برامج منه سيسجل في اجهزة الشركة "ليستفيد الجميع"

Advertisements are shown by using your Internet connection to download them. SPEEDBIT MAY ALSO USE AN EMBEDDED INTERNET EXPLORER WEB BROWSER CONTROL OR OTHER METHODS TO SHOW ADVERTISEMENTS.
هنا تذكر الشركة انها قد تستخدم اداة مزروعة في متصفح انترنت اكسبلورر او طرق اخرى لعرض الاعلانات عليك (و ذلك يعني ان استخدام انترنت اكسبلورر يفتح الباب لهم للارسال و الاستقبال )

NO LIABILITY FOR DAMAGES:
SpeedBit IS NOT RESPONSIBLE FOR ANY INFORMATION, INCLUDING WITHOUT LIMITATION, ONLINE AND OFFLINE MESSAGES, ADVERTISING INFORMATION, USERS' PERSONAL DATA, USER POSTED WEBSITE MATERIAL, USERS' WHITEPAGES POSTINGS SUBMITTED ON OR THROUGH THE SOFTWARE.
في هذه الفقرة تذكر الشركة انه لن تكون مسئولة عن اي معلومة سواء كانت رسائل اثناء وجودك على الانترنت او لا, معلوماتك الشخصية, اي شيء تضعه او تنشره على الشبكة عبر البرنامج او بواسطته ( ماذا فهمت من هذه الفقرة؟ هل تستخدم هذا البرنامج لتنزيل الملفات من الانترنت ام لنشر شيء ما على النترنت؟ اذا كنت تستخدم البرنامج لتنزيل الملفات و ليس لارسال الرسائل او نشر موضوع او حتى ملف على الانترنت فان هذا قد يعني ان البرنامج يجمع من المعلومات اكثر مما ذكر )

GOVERNING LAW AND GENERAL PROVISIONS:
THIS AGREEMENT SHALL BE GOVERNED BY AND CONSTRUED IN ACCORDANCE WITH THE LAWS OF THE STATE OF ISRAEL, WITHOUT CONSIDERATION TO THE CONFLICT OF LAW RULES.
في هذه الفقرة توافق على ان يكون القانون الذي يحكم هذه الاتفاقية هو قانون دولة اسرائيل .

______________________________________


مرة اخرى, اليك معلومات عن اسم النطاق او الموقع الخاص بالشركة

Registrant:
Idan Feigenbaum (SPEEDBIT-DOM)
P.O Box 5693
Kiriat-Bialik, IL 27000
IL

Domain Name: SPEEDBIT.COM

Administrative Contact, Technical Contact, Billing Contact:
Feigenbaum, Idan (IF883) idanfei@ATTGLOBAL.NET
Speedbit Ltd
P.O. Box 15040
Haifa
IL
15040

Munadi99
27-06-2001, 01:43 PM
السلام عليكم

اسف جدجدا علي التاخير غير مقصود .... بس والله وثم والله مادام من امثال $عبدالرحمن$ و mamado يكفي ويسد المطلوب مشكوريين ياخواني بيض الله ويوهكم ان شاء الله
واكرر اسفي :D

mamado
27-06-2001, 06:51 PM
السلام عليكم,
كنت متوقع زعل و رد غاضب على لقافتي,جزاك الله خير على رحابة صدرك.